Müşteriler seslenince çay tepsisini yükleniyor, dibinde yaşayanlara sırtını dönmüş bu gaddar dünyada her şeye rağmen iştahla var olmak isteyenlere gidiyor.
-Niye intihar etti kızı?
-Yaşamak ağır geldi heralde ne bileyim. Sevda dediler ama değil. Olsa bilirdik.
-Değilse niye Sevda dediler ki?
- Bir tek sevda yüzünden intihar edenleri affediyorlar da ondan. Sen hiç borç yüzünden intihar edenin arkasından türkü yakıldığını duydun mu?