Neşee

Yaşamın anlamına gelince...Yani insan, bazıları Bu anlamı işinde,bazıları aşkında, bazıları dinde buluyor, bazıları politikada, bazıları sanatta, hatta büyük çoğunluk futbolda. Ne bileyim herkes kendine göre bir anlam yaratıyor işte. Eğer bu insanlar olmasaydı, bu anlamların hiçbiri olmazdı. Öyle değil mi? Yaşamın anlamı insandır...insan.
Edebiyat
Reklam
Maalesef hepimizin hayatlarından bir altıntı gibi...
"Bir ölü daha çoğaldık...Bir ölü daha çaldı kapımızı..Bir ölü daha katıldı aramıza."
1000Kitap

Neşee

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.··
Beğendi
·
8 günde okudu
·
2024 1. kitabı
·
Ahmet Ümit
8.6/10 · 20,7bin okunma
Ne bu dünyaya..Ne de bu bedene güvenirim ben.Bunlar geçici. Bu dünyayı da bu bedeni de Tanrı yaratmış olsa bile, gerçek dünya, gerçek yaşam bu değil. O nedenle yıpranmalarını sevinçle bile karşılarım çünkü bedenin dayanıksızlığı ilahi bir mesajdır aslında. Bu bedene inanma, onun arzularının esiri olma, daha derindekine, daha içerdekine bak. Onu görmeye çalış, çünkü o hiç yaşlanmaz.
1000Kitap
...Demek ki bir işi defalarca yapmış olmak, alışmak için yeterli olmuyor.
Edebiyat