Yaşamın anlamına gelince...Yani insan, bazıları Bu anlamı işinde,bazıları aşkında, bazıları dinde buluyor, bazıları politikada, bazıları sanatta, hatta büyük çoğunluk futbolda. Ne bileyim herkes kendine göre bir anlam yaratıyor işte. Eğer bu insanlar olmasaydı, bu anlamların hiçbiri olmazdı. Öyle değil mi? Yaşamın anlamı insandır...insan.
Ne bu dünyaya..Ne de bu bedene güvenirim ben.Bunlar geçici. Bu dünyayı da bu bedeni de Tanrı yaratmış olsa bile, gerçek dünya, gerçek yaşam bu değil. O nedenle yıpranmalarını sevinçle bile karşılarım çünkü bedenin dayanıksızlığı ilahi bir mesajdır aslında. Bu bedene inanma, onun arzularının esiri olma, daha derindekine, daha içerdekine bak. Onu görmeye çalış, çünkü o hiç yaşlanmaz.