NeBileyimFüsun

NeBileyimFüsun
@NeBileyimFusun
okur
Kimse kimseyi hakkıyla tanımaz. Sadece kendi gibi sanır ve de yargılar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyadaki merhamet stoku, iyilik ihtiyacını karşılamıyor.
"Onun yerinde olsaydım böyle yapmazdım" demek, "Ben 2 sayısının yerinde olsaydım, 3 ile toplandığımda 5 etmezdim" demek gibidir. [İHSAN OKTAY ANAR]
Zalimlik, cimrilik ve büyüklenme; aptallığı örtmede kullanılan aptallıklardır.
"%90 ihtimalle..." diyor. Fakat onun doğruyu söyleme ihtimali %10!