“İnsan yalnızca sağduyu ya da yalnızca hazla yaşayamaz. Her ikisine de gereksinim duyar. Yine de aynı anda hem sağduyu hem hazda olamazsınız, sağduyuda ve hazda olma sırayla değişmelidir, yani egemen yasaya boyun eğerken diğerine sadık kalınmaz da denilebilir. Ama insanlar ya birini ya diğerini yeğler. Bazıları düşünmeyi sever ve yaşam sanatını bunun üzerine kurar. Düşünmeyi ve dikkati uygular, hazlarını yitirirler. İşte bu yüzden de yaşlanırlar, yüzleri keskinleşir. Bazıları da hazzı sever, hissetmeyi ve yaşamayı uygular. Böylece düşünmeyi unuturlar. Bu yüzden de genç ve kör olurlar. Düşünenler dünyayı düşünce üzerine, hissedenler duygu üzerine kurar. Her ikisinde de doğru ve yanlış bulunur.”
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Stefan ile aynı şehirde yaşıyor olsalardı belki daha kolay olurdu kopmaları.Birbirlerini her gün ve her an görür,doyasıya sevişir,heveslerini alıp bırakabilirlerdi.Ya da ayrı şehirlerde yaşadıklarından dolayı,hiç görüşemeselerdi,unutur giderlerdi belki.."