Nebiye Çalışkan

Nebiye Çalışkan
@Nebiyeeee
@nebiyecaliskannn @velvetviolindiary

Nebiye Çalışkan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
8 günde okudu
·
2025 31. kitabı
Şermin Yaşar
8.8/10 · 24,5bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yeter bildiklerimiz be Ethem" dedi. "Çok bilmek de iyi değil. Söyleme bilmeyeyim..."
Ne büyük bir karanlıkmış yalanlarımız. Bütün pencerelerimiz açıldı birbirimize.
Biliyorum ki yaşamak için bu hikâyeye inanmam ve avludan çıkmamam gerek.
Kendi gerçeğini yaratıyorsun sonra; o gerçeğe öyle bir sarılıyorsun ki seninle beraber herkes inanıyor.