Nebiye Çalışkan

Nebiye Çalışkan
@Nebiyeeee
@nebiyecaliskannn @velvetviolindiary
Sanki o ğlum benmiş aslında, benim çocukluğummuş da ben ona babalık ediyormuşum gibi hissediyordum .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü benim hayalimde çoktan açmıştı çiçek.
Şimdi düşünüyorum da ben hep abiymişim, hiç çocuk olmamışım ki...
Ne istediğimi bilmiyordum. O kadar unutmuşum kendimi.