“Bazen başlamak için bitirmek gerekir.
Bazen bulmak için yitirmek gerekir.
Bazen iyi kalmak için gitmek gerekir.
Birbirimize iyi bakamadık, bari kendimize iyi bakalım.
Neticede ben seni sen beni yaktık durduk
Ayrılık en doğrusuydu.
Bundan sonra iki ‘yakan’ bir araya gelmesin.”
Bu söze daha önce hiç böyle bakmamıştım,bugün bu şiire denk gelişimle yeni bir anlam kazandı benim için: ‘iki yakan (insan) bir araya gelmesin’
Dilimizinin incelikleri ve anlamsal derinliğine bayılıyorum :)