Necip

"20. Yüzyıl insan denilen vahşi kavmin, yaşadığı gezegene ve birbirine zulmettiği yüzyıl olarak geçecek tarihe"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir insan, insan olur da nasıl suçlu olabilir? Biz bu dünyada, birimiz ötekimiz gibi hep insan değil miyiz? “
Beni yüzüstü gömün çünkü yeterince gördüm.
Bazen bütünü kurtarmak için parçayı kesip atacak kadar cesur olmak lazım.
" Çirkin olmayı ya da senin kızın olmayı ben seçmedim. Ama ne olursa olsun beni biraz olsun sevmeni isterdim baba! " Yakışıklı Dük'ün Çirkin Karısı Wattpad