Tüm olumsuzluklara rağmen kalbimizde çiçek açtırabilmek, birinin mutluluğunu önemsemek ne kadar eşsiz. Bu hayata veda ederken gözlerimizin önüne gelen acımız, kederimiz, başarılarımız, üzüntülerimiz, nefretlerimiz olmayacak. Sadece sevdiklerimizi, yaşadığımız o güzel anları, o eşsiz anları, yeniden görmek isteyeceğiz.
Tanık olduğum hiçbir şeye belki bir daha tanık olamayacağım. Ettiğimiz o güzel sohbetler tekrarlanmayacak. Belki bir daha o kadar içli gülmeyeceğiz, gülemeyeceğiz. :,)