İnsan böyle bir şey.Nerede,hangi yaşta olursa olsun,kabuğunu kırıp içine baksan içi cılk yara.Yarasız,dertsiz,sırsız insan yok da,işte kimisi üstünü iyi örtüyor. Şermin Yaşar
Kimseye bâki değildir, mülk-i dünya simü zer,
Bir harap olmuş kalbi, ta’mir etmektir hüner.
Buna fâni dünya derler,durmayıp, daima döner.
Âdem oğlu bir fenerdir, âkıbet bir gün söner!
Niyazi-i mısri