Klasiklere karşı hep bir ön yargım vardı ama bu kitap o ön yargıyı kırdı. Başta dili alıştıklarımdan farklı olsa da, kısa sürede alıştım. Bu farklılığı çeviriye bağlıyorum. Orjinal dilini çevirmek eminim zordur ama birçok imla hatası nedeniyle birkaç kere okumak zorunda kaldığım cümleler oldu. Hiç sıkılmadım ve hep ne olacağını merak ederek çevirdim sayfaları. Yoğun çalışma dönemime denk gelmese daha hızlı bitirebilirdim. Etkileyici bir eser.