Birine bağlanabilmesi için kişinin önce kendisine bağlanması gerektiğini kastettim yalnızca. Kendi yalnızlığımızı kucaklayamazsak diğer kişi yalnızlığa karşı sadece bir kalkan görevi görür. İnsan herhangi bir izleyici olmadan da bir şahin gibi yaşayabilirse bir başkasına aşkla bakabilir, o zaman diğerinin varlığının gelişmesini umursar.
Yaratıcı olmaya ve yaratıcılar döllemeye hazır değilsen çocuk yapma. İhtiyaç yüzünden çocuk sahibi olmak, çocuğu yalnızlığından kurtulmak için kullanmak; hayatın amacının, kendinin bir başka kopyasını yaratmak olduğunu düşünmek yanlış. Döllerini geleceğe taşıyarak ölümsüzlüğü yakalamaya çalışmak da yanlış; döllerin senin bilincini içermiyor ki.