İnsan gerçeği ancak yüreğiyle görebilir. Gözler, hiçbir şeyini özünü göremezler. Gülünün senin için değerli olmasının sebebi, ona zaman harcaman ve fedakarlıkta bulunmandır.
Ne söyleyeceğimi bilemiyorum. O anda kendimi çok çaresiz hissettim. Ona nasıl yaklaşacağımı, nasıl erişeceğimi bimemiyordum... Gözyaşları ülkesi öyle gizemlidir ki...