"Anlamıyorum doğrusu. Yolunca, yordamınca kuşatılmış bir halk üzerine bombalar yağdırmak biçim bakımından kimseyi rahatsız etmiyor ve saygıdeğer bir şey sayılıyor bu. Estetik kaygısı güçsüzlüğün ilk belirtisidir. "
"Eğer iyiliğin bir nedeni varsa, o artık iyilik değildir; eğer iyiliğin bir sonucu, yani bir ödülü varsa yine iyilik değildir. Demek ki iyilik, neden ve sonuç zincirinin dışındadır."