Nefize ŞEN

1000 K
Okuduğum en güzel yazılardan bir tanesi :)
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynı biz

Vincent

@Livresvangogh
·
“Hayatta yanlış seçim yaptığını düşünen, tüm yaşamını o seçimden dolayı pişmanlık duyarak geçirenlere aptal denirdi.”
Sayfa 265·Kitabı okudu
Alıntı
Ölmek istiyorum ama tteokbokki de yemek istiyorum...
Benim sorunum neydi?Ölümüne depresif değildim ama mutlu da değildim,bu iki duygu arasında bir yerde süzülüyordum .Bu iki çelişen duygunun çoğu insanda aynı anda var olduğunu ve var olabileceğini bilmediğim için daha çok acı çekiyordum.
Alıntı
İlkokul 5.sınıf için kitap ne önerirsiniz?
1000Kitap