Bazı sevdalarda hafızasını kaybeder ya insan,
Telaşlanır, ağlar.
Adını unutur.
Yolunu kaybeder oturduğu evin.
Talanım..
Artanım..
Eksik kalanım..
Yarım kalanım...
Periler ölürken özür diler sevgilim..
Kömürümüz bitti tam kışın ortasında.
Toz hatıra ve talaş bastık sobaya.
Üşüse böyle yapardı mutlaka Hazreti İsa da.
Aşkın yüzünden düşen bin parçayı toplamaktan yoruldum ben artık Pollyanna...🌾