Buse

Buse
@Nejrapu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır!
Ve belki de benim için söylenecek en yerinde kelimedir. Ben yokum! En azından yokmuşum gibi dönsün dünya diye nefesimi bile tutmuştum bir zamanlar.