Bazı şeyler üstünüze bulaşan nar lekeleri gibidir. Temizlediğinizi zannettiğinizde hiç gitmemiş olduklarını farkedersiniz. Gerçeği silmeye çalışmak sizin "Siliniş"inizdir.
Güzel şeyler ve temiz hikâyeler hep burda, kötü şeyler ve kötüler hep ilerde olur.. değil mi? Biz öyle düşünürüz genelde.
Buna, Günahkâr'ı okuyup öyle karar verin.
Bazı insanların, kimsenin göremediğini görmek konusunda bir yetenekleri var. Fakat herkesin göremediğini görmek, "herkes"in ardına düşmek demek. Toby'nin yerinde olmak istemezdim.
Gece NöbetiTess Gerritsen · Martı Yayınları · 20126bin okunma