Boş durmamak için okunabilecek çerezlik seviyesindeydi. Konusu zaten açıklamasında yazıldığı gibi. Ne eksik ne fazla. Okumasam da olurdu diye düşündüm manganın kapağını kapattıktan sonra. Manga çıktığı zamanın çizim tarzına sahip. Kötü değildi. Çok ayrıntılı da değil fazla temiz de değil. Ortalama. Fazla baloncukta yoktu. Bu yüzden olayları anlamayı daha da kolaylaştırmış. Basitti. Beynimi pek memnun ettiğini söyleyemeyeceğim ama ikinci ve üçüncü cildini okur muyum bilemedim.