İçimiz: "Falan niye böyle dedi, niye böyle yaptı." gibi kavgalarla dolu. Bu boş gürültüleri çıkaralım kalplerimizden. Kalplerimizi bit pazarına benzetmiyelim.
كَرْ زَمَانِي غَافِلْ اَزْ رَحْمَنْ شَوِى
انْدَرْ أَنْ دَمْ هَمْدَمٍ شَيْطَانٌ شَوِى
"Eğer Rahman'ı unutucu olursan bir an,
Şeytan o an arkadaşın olur heman."