İdil kim

İdil kim
@Nemunasebet
Burayı dinleyin burası önemli sınavda çıkabilir
Pek de önemli değil aslında bazı kızlar diğer kızlara rakip gözüyle bakar. Aşağılık kompleksleri kuvvetlidir. Kendine değer vermez yanındakine de değer vermez. Değerli ve önemli olanlar hep çemberin dışındakilerdir. Kişisel değil yani bebeğim.

İdil kim

@Nemunasebet
·
8 senedir beni çeşitli bahanelerle atlatan randevu olarak bir güya arkadaşım? var. Sekiz sene koskoca şimdi kendime sorıyorum. Neden ilk mesajı atan sen oluyorsun. Neden sen buluşma görme ihtiyacı duyuyorsun. Şunu anla. Karşındaki seni özlemiyor, karşındaki senin sesini duymak istemiyor, karşındaki senin hayatta olma yada olmama durumunla ilgilenmiyor. Neden kendine daha fazla önem vermiyırsun. Sen de merak etme, özleme. Bu arkadaşlık için elinden geleni yaptın artık önüne bak.
Bûf e kûr isimli okura yanıt verildi
İdil kim
Azalan iletişim diyelim. Başka şehirler hayat meşgalesi diye düşünmüştüm. Ama ben de bunun içindeyim ve fırsat oluşturuyorum. Farkındalık bazen sekizinci senenin ikinci ayının onbirinci günü saat onu yirmisekiz geçe gelebiliyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şabaniye nasıl biriydi. Annesinden gelen : etrafımdaki insanlar beni mutlu etmek zorunda. Manipülatif olmak övünülecek bir şey. Bir ortamda ben varsam her konuda en dikkat çekici ben olmalıyım kafasında. Diğer konuda bana, hımm seninle evleneceğini mi düşünüyorsun yani iyi işte X ile flörtleşmiş olursun fena mı demişti. Şimdi cevap veriyorım. Bak andaval ve andavalın annesi. Ben iyiliği Allah için yaptım. Bu bir İnsanlar size hizmet etmek zoru da değil seni mutlu etmek hiç değil zorunda. Bu iki. Üçüncüsü insanların alın yazısı, nasibi senin haset ve pis cümlelerinden çok daha öte bir mevzu. Nolur benden iyi olma sen değil ben daha layığım kafası pis bir kafa. Sana o kafa ceza olarak yeter. Seninle evleneceğini mi düşünüyorsun yani ' flörtleşirsiniz cümlesi var ya onu sen ye o cümleyi. Allah da öyle güzel kapılar açsın ki. Sen yanıma bile yaklaşama. Uzaktan aaa o kişiyi tanıyorum ya ben diyebil sadece. Çünkü senin pis hasedin değil. Allahın dediği olur... Buna ben bile bir şey yapamam. Rabbim yazımı öyle güzel yaz ki. İyiler salihler melekler sevinsin. 🌸🌸🌸🌸🦋🦋🦋🦋🦋
İdil kim
Kötüler, hasetler mal gibi kalsın