Esma

Esma
@Nepenthhe
El olduk efendim, velhasıl ziyan olduk, ziyadesiyle'
Yine gözümüz yükseklerde.. 🧚‍♀️
Müzik
Esma
Hayat geçiyor perde perde🌼