Esma

Esma
@Nepenthhe
El olduk efendim, velhasıl ziyan olduk, ziyadesiyle'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur.
Sayfa 49·Kitabı okuyor
Öyle üzgündüm ki, o kadar büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım ki, o an ölmeyi istedim.
Sayfa 44·Kitabı okuyor
Edebiyat
"Tanrım! Neden hayat bazıları için bu kadar zor?.."
Sayfa 41·Kitabı okuyor
"Bu yarasanın seni çok sevdiğine inanıyor musun?" "Evet, seviyor." "Yürekten mi?" "Bundan hiç kuşkum yok." "Öyleyse arkandan geleceğine inan. Ortaya çıkmakta gecikebilir. Yine de bir gün seni kesinlikle bulacaktır."
Sayfa 36·Kitabı okuyor
Edebiyat