Esma

Esma
@Nepenthhe
El olduk efendim, velhasıl ziyan olduk, ziyadesiyle'
Yine gözümüz yükseklerde.. 🧚‍♀️
Müzik
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni sev ya da sevme. Kendimi sevmeyi öğrenmem yirmi küsür yıl sürdü, bir başkasını da ikna edecek halim yok.
İlişkiler
Umudumuz kalmamıştır
Lavinia
Beni güzel hatırla! Bunlar son satırlar. Farzet ki bir rüzgardım, esip geçtim hayatından. Ya da yağmur, sel oldum sokağında. Sonra toprak çekti suyu, kaybolup gittim
Edebiyat
Beklenti denilen duygudan nefret ediyorum!