Apathetic

Apathetic
@Neptunity
I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes...
Öyleyse batmak - yaşamanın bir yolu mu?
Sayfa 113·Kitabı okudu
Reklam
Hava kararıyor. İki dirhem umudu beş sahte yıldıza değişerek yine kolayca kandırılıyoruz.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Nerede bu tel örgünün sonu? Salyangozlar öldürülenlerin giysileri arasında sürünüyor. Ama sadece ölmek için gelmedik bu dünyaya. Gün ağarırken limon kabuğu kokusu geldiğine göre.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Keşke unutulabilse bu sözler, keşke unutma eyleminin kendisi bile unutulsa, tümden yok olsa böylece söylenenler.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Toplumsal merdivenin en alt basamağında olmamak için başka insanları kendinden aşağıya itme isteği, sürekli yinelenen sefil bir gayret.
Sayfa 74·Kitabı okudu
Reklam