Apathetic

Apathetic
@Neptunity
I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes...

Apathetic

, bir kitap okudu
10/10
·517 syf.··
4 günde okudu
·
2023 41. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma
lily isimli okura yanıt verildi
Apathetic
❤😘
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Apathetic isimli okura yanıt verildi
Apathetic
İyi okumalar dilerim
İnsan her şeyini kaybettiğinde, elinde kalan son şey için umutsuzca savaşır.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Apathetic
Stefan Zweig harika bir yazar. Keyifli okumalar dilerim.
"...sanki orada muazzam bir ışığı örtmekte olan kadife bir perde vardı, sanki parıldayan yıldızlar sadece o perdedeki delikler ve yırtıklardı..."
Sayfa 3·Kitabı okudu
lily isimli okura yanıt verildi
Apathetic
Teşekkür ederim :) Güzel sözlerle karşılaştıkça paylaşırım.