Apathetic
Takip Et
Apathetic
@Neptunity
Sıkı Okur
I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes...
90 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 12/39
353
Kitap
11
Takip edilen
33
Takipçi
13
İnceleme
289
Alıntı
3
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Apathetic
@Neptunity
·
"...sanki orada muazzam bir ışığı örtmekte olan kadife bir perde vardı, sanki parıldayan yıldızlar sadece o perdedeki delikler ve yırtıklardı..."
Sayfa 3
·
Kitabı okudu
Amok Koşucusu
Stefan Zweig
lily isimli okura yanıt verildi
Apathetic
Evet kitap çok güzel ilerliyor 😁
kitapsepeti
@kitapsepeticom
·
Reklam
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
lily
@lily_of_the_sun
·
Her kitap okurları için farklı kapılar açar, hayatlarında önemli bir yere sahip olur. Size kitap okumayı sevdiren kitaplar nelerdir?
Anket
Apathetic
İlkokuldan beri kitap okuyorum aslında ama lisenin başlarında labirent serisine (james dashner) başlamıştım. O kitapları okuduğumdan beri kitap okumak hayatımda daha büyük bir yer kaplamaya başladı. Ve daha çok sevdim. Hala arada okurum. Benim için yeri başkadır.
lily
@lily_of_the_sun
·
...yalnızlık korkusu zehirden beterdir.
Kitabı okudu
Clarissa
Stefan Zweig
Apathetic isimli okura yanıt verildi
Apathetic
Ona eminim zaten. Teşekkür ederim. İyi günler ☺
Takip Önerileri
lily
@lily_of_the_sun
·
...yalnızlık korkusu zehirden beterdir.
Kitabı okudu
Clarissa
Stefan Zweig
Apathetic isimli okura yanıt verildi
Apathetic
En sevdiğim yazarlardan. Satranç ve amok koşucusu özellikle benim için bir başkadır.
lily
@lily_of_the_sun
·
...yalnızlık korkusu zehirden beterdir.
Kitabı okudu
Clarissa
Stefan Zweig
Apathetic
Gerçekten haklı ve güzel bir söz :'(
Geri
İleri