Apathetic

Apathetic
@Neptunity
I'm tired of driving 'til I see stars in my eyes...
Ölüler için huzur aramak doğrudur. Geride kalanların huzur bulamadığını ikimiz de biliyoruz.
Sayfa 343·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Onun güvenliğine karşılık benim şerefim. Bu değiş tokuştan memnun musun?" "Arkadaşlarına ihanet etmekte şerefli bir yön yok."
Sayfa 289·Kitabı okudu
Tanrıların adil olması gerektiğini söyleyen bir kural yok, Akhilleus. Hem biri gitmişken dünyada kalmak daha büyük bir cezadır belki.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Hayat bazılarını rüzgârına kapıp götürür, bazılarıysa onunla mücadele etmek zorundadır.
Sayfa 25·Kitabı okudu
İnsan kaç yıl sonra görebilir çocukluğundaki gerçekleri?
Sayfa 53·Kitabı okudu