Nergiz

Nergiz
@Nergzz
Allah cümlemizi korusun. Cümle'mizi ve cümlemizi!
Susmak insanı bağırmaktan daha çok yıpratırdı.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Nergiz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.·
11 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Beyza Alkoç
7.5/10 · 21,4bin okunma
"Yağmur böyle güzel yağar mı bir daha, şimdi çıkıp ıslanmazsak?"
Sayfa 394·Kitabı okudu
Çünkü içimiz yalnızca sesler sustuğunda bizimle konuşuyor. Yalnızca ışıklar kapandığında bize elini uzatıyor... Şimdi gözlerinizi kapatın, içinizden 10'a kadar sayın... Ve kendinizi hissedin, içinizdekini hissedin, ruhunuzu hissedin, kendinizi selamlayın, kendinize merhaba deyin...
Uyumak en iyi kaçış yöntemiydi bu dünyanın gerçeklerinden.