📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benimle yaşlansana ...
Kitap okurum,
Çay demler
Şiir yazarım sana...
Ha bir de, Her sabah için şükrederim.
Sonra gözlerine bakar "amin" derim
Amin, bugünde gördüm seni
Bugünde güzel geçecek demek ki...
Özdemir Asaf..
.. yaşamak; herkesten daha çok, daha kuvvetli yaşadığını, bir âna bir ömür kadar çok hayat doldurduğunu bilerek yaşamak...
Ve
Bilhassa bütün bunları anlatacak bir insanın mevcut olduğunu düşünerek, onu bekleyerek yaşamak...