Genel anlamda düşünüldüğünde, kendi hayatlarını yaşarken
yolları kesişen iki kişiden başka bir şey değildik. Çiftler her gün
ayrılırlardı ve o açıdan özel değildik. Ağlayarak uykuya dalar ve
sonra uyanıp işe giderdiniz. Bu döngüyü yeterince tekrarladığınızda,
bir gün uyandığınızda birdenbire o kadar da önemi olmadığım
anlardınız. Yanınızda yeni insanlar yürür ve en sonunda
geride bıraktıklarınızı unuturdunuz.