Çok yorulduğum zamanlarda rastladım bu kitaba, oğlum 2 yaşında ben yorgun bitkinken, sonra bir kendime geldim, kitap bir oturuşta bitti ve keşke dedim keşke daha önce okusaydım. Zamanı geri getiremiyor hiçbir şey, bu kitap bile, ama en azından okuduktan sonra geçireceğiniz zaman öncekilerin acısını çıkartıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok etkilendim, çok beğendim, bu kitabı başucu kitabım ilan ettim, sevdiğin bir diziyi defalarca izlemek gibi, bu kitap da başucumda hep olsun açıp rastgele bir bölümünü hep okuyayım istedim. Gidişatı özümsedim.