Bana benzeyen bir gözlerim kaldı
Bir de kederli bakışlarım
Düşüncemin olmadığı
Aynalarda ben varım
Yalan değil değiştiğim, yalan değil
Şimdi her şarkı beni ağlatır
Deli eden insanı zaman değil
Zamanı unutmamak kahırdır
Zamandı avuçlarımdan uçup giden
Hayallerimin olmadığı yerde
Zamandı düşünceme hükmeden
İlk sevdiğim şimdi kimbilir nerde?
Önce hatıralarımı götürdü ölüm
Zaman aynasında ölümü gördüm
Ümit Yaşar Oğuzcan
Regaip istemek demek, bizde hayırlar isteriz
Ya Rab, biz de bağışlanmak dileriz
Ya Rab, bizleri de affeyle bizlere de hayırlar vesile eyle..
Regaip kandiliniz mübarek olsun.
Sevinçleri baharlara sakladık, Hüzünleri gecelere Umutları yarınlara...
Unuttuk yaşamayı, anın tadını çıkarmayı Azar azar teslim ettik ruhumuzu kalabalıklara.
En çok da kendimiz olmayı unuttuk...💤