.."Ama neticede beyin dünyadaki en iyi şey değil. "
"Sende var mı?" diye sordu korkuluk.
"Hayır, benim kafam bomboş."diye yanıtladı Teneke Adam.
"Ama bir zamanlar beynim de vardı,kalbim de...İkisini de denemiş biri olarak,daha çok bir kalbim olmasını tercih ederim."