Nesibe

Nesibe
@Nesibebulut
Allah'ı bulan neyi kaybetmiştir, Allah'ı kaybeden neyi bulmuştur...
Eğer birini seveceksem bu kişi bunu bir şekilde hak etmelidir. Freud
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sonuçta her şeyin mahvolması için aşk iyi bir nedendir...
Aşk yok olmak değil, aşk onda kendini bulmaktır bence.
Ellerim... diyorum bayım ellerim...bir şiire konu olamayacak kadar çamaşır suyu kokuyor :)
"Yüreğim acı çekmekten korkuyor." dedi bir gece Simyacı'ya aysız gökyüzüne bakarlarken. "Yüreğine, acı korkusunun, acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle. Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek kesinlikle acı çekmez. Çünkü araştırmanın her anı Tanrı ve sonsuzlukla karşılaşma anıdır."