Nesibe

Nesibe
@Nesibebulut
Allah'ı bulan neyi kaybetmiştir, Allah'ı kaybeden neyi bulmuştur...
Aşk yok olmak değil, aşk onda kendini bulmaktır bence.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ellerim... diyorum bayım ellerim...bir şiire konu olamayacak kadar çamaşır suyu kokuyor :)
"Yüreğim acı çekmekten korkuyor." dedi bir gece Simyacı'ya aysız gökyüzüne bakarlarken. "Yüreğine, acı korkusunun, acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle. Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek kesinlikle acı çekmez. Çünkü araştırmanın her anı Tanrı ve sonsuzlukla karşılaşma anıdır."
İnsanların manzarası vardır, mesela sen bir akşam üzeri deniz kenarısın...