sonra yaz vardı… bir de yaşlanma, zamanın gerisinde kalma, ruhen üşüme… gibi tuhaf ve benzersiz duyguları hissetmemizi sağlayan “güz” vardı. bazı insanlar buna eskiye özlem ve hüzün derdi. kış… ölen ya da ölü gibi görünen her şeyle birlikte kış… kıştan sonra baharın doğuşu gibi yeniden hayat bulan bedenimiz…
büyükanne doğru yaptığımı söyledi çünkü iyi bir şeyle karşılaştığın zaman, yapman gereken ilk şey bulabildin insanla onu paylaşmaktır; bu şekilde iyilik öyle bir yayılır ki nereye gittiğini bilemezsiniz ki. Bu da doğrudur.