"Belki de tehlike...Dostum,herkes hayatının tehlikeli olaylarla biraz renklenmesini ister.Kimisi buna dolambaçlı bir şekilde erişir.Mesela boğa güreşlerini seyrederek.Kimisi heyecanlı kitaplar okur.Bazısı da tehlikeyi sinemada heyecanlı filmler seyrederek tadar.Ama ben şu kadarından eminim.Fazla güvenli,rahat bir hayat insanların hoşuna gitmez..
"Ah, gençlerin bencil olduğunu düşündüğünü biliyorum,baba.Belki de öyleyiz.Ama bizimki temiz bir bencillik.Hiç olmazsa biz sadece istediğimizi yapmayı arzu ediyoruz.Başkalarının da bizim istediğimiz gibi hareket etmelerini söylemiyoruz.Onları birer esir haline sokmaya çalışmıyoruz."