Nesrin Demirci

Nesrin Demirci
@NesrinDemirci
Okur & Yazar. Hikaye anlatıcısı. Ekonometrist. Yönetim Danışmanı ve Eğitmen.
instagram: @nesrindemirci.nd x: @Nesrin_Demirci
1 okur puanı
Mayıs 2024 tarihinde katıldı
Hiç kimse hep aynı insan değildir
Hiç kimse hep aynı insan değildir İnsan değişir İnsan dönüşür. Ve hayat aldığımız kararların bir yansımasıdır. Bazen yeni bir ilişkidir insanı değiştiren Bazen yeni bir deneyim. Ama o andan itibaren artık o insan Bir daha asla bir an önceki insan değildir. Her aşkta başkalaşır insan Oysa dışarıdan bakıldığında aynı insandır. Derisinin rengi saçları gözleri değişmese de Bakışları dokunuşu gülüşü değişmiştir artık Başkalaşmıştır. Hayata bakışı başkadır artık Hayatı ele alışı yaşayışı başkalaştıkça
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tüm kitaplar benim, ben tüm dinlerdenim!
Hayat sana görünen ve senin gördüğün kadarı değil! Senin yaşadığını sandığın ve sana sunulan hayat dışında başka başka hayatlar, başka başka alemler, bambaşka varlıklar var. Ve o alemlerde başka başka canlılar bambaşka bir biçimde, senin aklının hayalinin almadığı hayatlar yaşar. Şimdi sen belki benim sana teknolojiden, bilimden, ufolardan ya da uzaylılardan bahsettiğimi düşündün. Hayır canım, ben sana yaşamdan bahsediyorum. Kat kat yaratılmış evrenden ve kâinattan. Şu gördüğün gökyüzünün üstünden, bastığın yeryüzünün altından ve baktığın denizin dibinden… Hiçbir teknolojik alet ve edevatın kullanılmadığı, sadece düşleyerek, düş kurarak her şeyi gerçekleştirmenin mümkün olduğu, Ol!.. diyerek her şeyin olunduğu, sevgi ve ışıkla yoğrulmuş bir başka yaşam biçiminden. O hayatları ve alemleri görmek, bilmek istermisin? O halde, önce içini temizle, tıpkı bir baca temizler gibi. Arındır kendini kendinden, o vakit görecek, bilecek ve hayatın sırrına ereceksin! İmkansız mı geliyor bu sana? Yok canım, mümkün değil! mi diyorsun içinden? Mümkündür canım, mümkündür. Allah ve sen istersen, şu hayatta her şey mümkündür! Sen bir kan pıhtısından insana ve insandan toprağa, maddesel-enerjisel durmaksızın dönüşüp değişip dururken, söyle bana sevgili dostum ne imkansız olabilir şu hayatta? Işınlanmak mı, telepatimi, duru görümü, astral seyahat, reenkarnasyon yoksa ruhsal şifamı? Sen Tanrı diyorsun adına, bir başkası Buda, ben Allah. Ne fark eder ki eğer özünde aynıysak, aynı Allaha aynı kitaba inanıyorsak? Deyişlere, kelimelere takılma sen, şekilci olma. Niyet önemli. Niyetin iyiyse gerisi hikâye! İster ateist ol, ister Zerdüşt, ister Budist, yine de bil ki aynıyız biz seninle, biriz. Tüm kutsal kitapları okudum ben. Tevrat, Zebur, İncil, Kur’an-ı Kerim. Tüm kutsal kitaplar benim!
Bir Gün Kapına Geleceğim!
Bir gün kapına geleceğim Bu yolları hep sana gelmek için yürüdüm biliyorum. Sırf sen istedin diye hayattayım Sen istedin diye yaşıyorum tüm bunları Sen istedin diye katlanıyorum bu sıkıntılara ve dertlere Ve sırf sen istedin diye inadımdan ölmüyorum hala hayattayım. Düşe kalka da olsa ayaktayım Güneşte açsa yağmurda yağsa Çığda düşse yoluma fırtınanın bini bir para olsa da ben hep yürüyorum Bir gün yolun sonu gelecek biliyorum Tünelin sonundaki ışığı artık görüyorum Ve korkmadan yürüyor yürüyorum yolun sonu sana çıkacak biliyorum tüm yollar gibi bu yolda beni sana getirecek ve o gün o son gün
Şeytanla Sevişme. Bunu Yapma!
SİSTEM ÖLDÜRÜR! Sistem için dilinizin, dininizin, ırkınızın bir önemi yoktur. Kapitalizm de dahil tüm sistemler herkese özgürlük ve fırsat eşitliği vadeder. Bugün dünyanın en gelişmiş en büyük ülkesi kabul edilen Amerika gerçektende bu anlamda herkes için bir fırsatlar ülkesidir. Orada hayatınızı her an yeni baştan dilediğiniz gibi inşa etmeniz ve dilediğinizi yapmanız mümkündür. Tüm düşlerinizi gerçekleştirmeniz sadece bir an meselesidir. Evet, bu doğru, kendisine hizmet ettiğiniz sürece sitem için kim olduğunuzun, nereden geldiğinizin, derinizin renginin, eğitim durumunuzun, cinsiyetinizin, hatta cinsel tercihlerinizin ve ibadet şeklinizin hiçbir önemi yoktur. Siz yeter ki sisteme gözü kapalı itaat edin, onu sorgulamayın, aksine onun için çalışın. Emin olun o da sizin için çalışacak ve istediğiniz standartları eninde sonunda size sunacaktır. Ne zamanki sistem içinde bir terslik fark ettiniz işte o an hayatınızın dönüm noktasıdır. Bu noktada size tavsiyem harekete geçmeden hatta ağzınızı açmadan önce durun ve bir daha düşünün. Neden derseniz eğer siz o tersliği dile getirirseniz yandığınızın resmidir. Dile getirmekle kalmayıp bir de öneri sunarsanız işte o zaman başınız ciddi belada demektir. Diyelim ki siz eleştirmek ya da öneri getirmekle yetinmediniz bu aksaklığı gidermek için bir de kolları sıvadınız. Malum, siz bir insansınız ve göğsünüzdeki kalp sadece vücudunuza kan pompalamaya yaramıyor. Aynı zamanda o sizin yüreğiniz ve içinde onur ve vicdan taşıyor. Ve sizde yüreğinizin sesini dinleyip tüm iyi niyetiniz, insanlık onurunuzla sorumluluk sahibi bir vatandaş olarak harekete geçtiniz. Bu noktadan sonra yalnızsınız, sistemin dışındasınız. Başınıza geleceklere hazırlıklı olun ve serinkanlılığınızı son ana dek koruyun. Sizi artık ne iyi niyetiniz ne namuslu
Edebiyat
Kendini sevmeyen kimseyi sevemez.