İstendiğinde vermek iyidir,fakat halden anlayarak,istemeden vermek ise daha iyi;
Ve eli açık bir kimse için yardımı kabul edecek kişiyi aramak vermekten daha büyük bir zevktir.
Hem sizin vermekten sakınacağınız bir şey mi vardır?
Size ait olan her şey elbet bir gün verilecektir;
Öyleyse şimdiden verin ki varisleriniz değil,sizin olabilsin vermenin tadı.
"Ortalıklarda görünmese dahi, iyi olan bir kişinin varlığı görünürde olan fakat yalnızca iyilik taslayan birçok insanın varlığından daha iyi değil midir?"