Gündelik olgular dünyasında ne kötüler ceza görüyor ne de iyiler ödüllendiriliyor. Başarı güçlülere veriliyor, yenilgi zayıfların eline tutuşturulyordu.
İnsan hayatı, başkalarının yaptığı hataların ağırlığını yüklenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi hayatını yaşıyor ve yaşamak karşılığında kendine çıkan faturayı ödüyordu. İşin acıklı yanı şuydu ki insan tek bir hata için bir sürü ödeme yapmak zorunda kalıyordu.