Yıllara dayanan gözlem ve deneyimlerimden haraketle söyleyebilirim ki öğretmen olmanın yolu, eşitlikle hakkaniyeti sağlamanın arasındaki ince çizgiden geçer.
Olumlu düşünün,
Çünkü düşünceleriniz, sözleriniz olur.
Sözleriniz olumlu olsun,
Çünkü sözleriniz, davranışlarınız olur.
Davranışlarınız olumlu olsun,
Çünkü davranışlarınız, alışkanlıklarınız olur.
Çünkü alışkanlıklarınız, değerleriniz olur.
Değeriniz olumlu olsun,
Çünkü değeriniz, kaderiniz olur.
Öğretmen olmak, öğretmenle öğrencinin birbirine hoşça bakabildikleri, öğretmenine öğrencide, öğrencinin öğretmende dirildiği, güçlü ve sahici bir aidiyettir.