Nesrin

Nesrin
@Nesrinke
Melâli anlamayan nesle âşinâ değiliz.
Çünkü insan yıkımların en büyüğü olan ölmeye yazgılıdır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ortaçağda engizisyon diye bir şey vardı. Hiçbir işe yaramadı. Sapkınlığı ortadan kaldırmayı amaçlıyorlardı, güçlendirmekten başka bir şey yapmadılar. Engizisyonun diri diri yaktığı her sapkının yerine binlercesi ortaya çıktı.
Sayfa 288·Kitabı okudu
Winston elinde olmadan gökyüzünün de yıkanmış olduğunu geçirdi aklından.
Sayfa 250·Kitabı okudu
Tüm eski oligarşiler ya katılaştığı ya da yumuşadığı için yıkılmıştır. Ya pusulayı şaşırıp kibre kapıldıkları, değişen koşullara ayak uyduramadıkları için devrilmişlerdir ya da gevşeyip ürkekleştikleri, zor kullanmaları gerektiğinde ödünler verdikleri için.
Sayfa 246·Kitabı okudu
Kitleler kendi başlarına asla ayaklanmadıkları gibi, sırf ezildikleri için ayaklandıkları da görülmemiştir.
Sayfa 238·Kitabı okudu