Nesrin

Nesrin
@Nesrinke
Melâli anlamayan nesle âşinâ değiliz.
"Savaşta ahlak yoktur." dediler. "Ama yamyamlar asla bir günde yiyebileceklerinden fazlasını öldürmezler. Sizin savaşlarınızda , bir kaç dakika içinde binlerce kişi ölüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimi kurtarmak için, gidiyorum…
"Bendeki yorgunluğu bağışla. Bir yol derdinde eskidim, yolda bile değil."
“Acıyı unut. Dikenleri mola verdiğimiz zaman çıkarırsın. Dayanıklı olmayı öğren. Dikkatini başka bir noktaya ver. Daha sonra ayaklarına bir çözüm bulacağız. Şu anda yapabileceğin bir şey yok.”
Sayfa 31·Kitabı okudu
O gülüş yaradılıştır, dünyaya mı ölüme mi bakmaktadır belli değil…