Nesrin

Nesrin
@Nesrinx
Kirli bir camdan bakıp herkesi ve her şeyi kirli sanıyorsunuz. Franz Kafka
Üniversite
13 Temmuz
18 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Vurgun ve belâ Gelip durmuşsam kapına Var mı ki doymazlığım? İlle de ille Sevmelerim, Sevmelerim gibisi Oturmuş yazıcılar Fermanım yazar N’olur gel, Ay karanlık… Dört yanım puşt zulası, Dost yüzlü, Dost gülücüklü Cıgaramdan yanar. Alnım öperler, Suskun, hayın, çıyansı. Dört yanım puşt zulası, Dönerim dönerim çıkmaz. En leylim gecede ölesim tutmuş Etme gel, Ay karanlık… Ahmed Arif
Edebiyat
Reklam
Biri demiş sen, biri demiş ben. Seni ben anladım, beni sen. Bir yaşam daha verdim Beklerken giderken dönerken. Kaldı elimde üç-beş mektup, Üç-beş yaşam. Bir onları da açsam okusam Önceki yaşamları unutup Ya beklesem, ya da gidip arasam Özdemir Asaf
Çehov'un dediği gibi: "Bir süreliğine yalnız kalmak tehlikelidir ve bağımlılık yapar. Çünkü ne kadar huzurlu olduğunu görünce artık insanlarla uğraşmak istemezsin."
Edebiyat

Nesrin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·126 syf.·
2021 16. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma