“Hangi yaşta olursak olalım kendimize sormalıyız.
Neyi yaşamamız gerek, biz neyi yaşıyoruz? Önemli olan bu…”
“Piano Piano Evimizin İnsanları”, sıcak ve içten dili var. Adeta bir aile albümünü karıştırıyormuş gibi hissettirdi. Günlük hayatın en sade ayrıntılarını bile sevgiyle anlatması, hem gülümsetti hem de nostaljik bir huzur verdi. Abartıya kaçmadan, şeker tadında bir üslupla yazılmış hemencecik tatlı tatlı bitti.