“Günün birinde, etrafındakileri olduğu gibi kabul etmeyi başardığında daha da çok seveceksin.Sahi mi? Yemin ederim. Günün birinde onu olduğu gibi seveceksin. Çünkü insanlardan, verebileceklerinden fazlasını bekleyemeyiz. Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil.”
“Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bezen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.”