Neslihan DELCAN

Neslihan DELCAN
@NessssD
Öğretmen
Lisans
Ordu
28 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Kirkor Usta “ Elmas “dedi.”Sertliği saflığınında sebebidir. İçine ışıktan başkası giremez ve yansıttığı , aldığından fazlasıdır.”
Sayfa 117·Kitabı okudu
Reklam
“Hiçbir şey her şey demektir!Güçlenmek istiyorsan, önce köklerini hiçliğin derinlerine gömmeli ve yalnız yalnızlığınla yüz yüze gelmeyi öğrenmelisin. Unutma ki her an tekrar tekrar yaşanacak bir andır.”329
“Tabii acı çekeceksin, görmenin bedelidir bu.Tabii için korkuyla dolacak , yaşamak demek tehlike içinde olmak demektir. Büyümek zordur!!”
“Yaşarken yaşayın!İnsan, yaşamını tamamlayıp öldüğü zaman, ölüm, taşıdığı dehşeti yitirir! İnsan doğru zamanda yaşamazsa, asla doğru zamanda ölemez.”
Sayfa 303·Kitabı okudu

Neslihan DELCAN

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
Beğendi
·
2021 9. kitabı
Irvin D. Yalom
9/10 · 70bin okunma
Reklam