“Çok empati kuruyorsunuz Başkomiserim , ne dünya bu kadar hassasiyeti kaldırır, ne insanlar bu kadar inceliği... Hakikat çok daha basittir, çok daha acımasız.”
“Bazen kaybolduğumu hissediyorum.İnancım sarsılıyor. Doğruluğundan emin olduğum düşüncelerin hayat karşısında paramparça olduğunu görmek çok yıpratıcı.Karanlığın ortasında buluyorum kendimi.Doğru neydi, yanlış neredeydi, hakikat hangisiydi, bilemiyorum.”