“Dünya’ya şahit olmanın yolu ise maceranın kendisinden başka bir şey değildi.Yaşanılanlar, görülenler ve öğrenilenler ne kadar acı olursa olsun, macera insanoğlu için büyük bir nimetti. Çünkü dünayadaki en büyük mutluluk, bu Dünya’nın şahidi olmaktı.”
“Kim bilir, şimdi ne kadar da güzeldir ölüm.Kahverengi toprakta huzur içinde uyumak, başının üzerinde hafifçe esen yelin kuru otlar arasında çıkardığı hışırtılı dinleyip hoş bir seda bulmak...Ve her şeyden önemlisi, içinde bulunduğun anı unutmak, hayatı ve hayatta yaşayan günahkar insanları bağışlamak...”